Płatności i dostawa

Wpłat za zakupiony, na stronie towar, można dokonać za pomocą:

1. PRZELEWU INTERNETOWEGO bądź tradycyjnego, na rachunek bankowy MARCIN DWORAK, CZĘSTOCHOWA 45150013991013902002370000  

2. SERWISU PAY PAL na konto marcin@winyle.com.pl

3. Płatności przy odbiorze osobistym lub podczas zakupów.

Wysyłka natomiast odbywa się za pośrednictwem:

1. Paczkomaty InPost (13pln)

2. Poczta Polska - list polecony priorytetowy (10pln) oraz paczka priorytetowa (13pln)

3. Kurier DPD (17pln)

4. Odbiór osobisty - w siedzibie Królestwa  

Ceny za wysyłkę są stałe i nie wzrastają wraz z ilością zakupionych przedmiotów.

Obowiązuje u nas również opcja darmowej wysyłki - warunek: zakupy powyżej 200pln

Wyciąg z regulaminu sklepu na temat płatności i dostawy towaru

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

a. system szybkich płatności Dot Pay. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

b. system płatności PayPal. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

c. Przelew Elektroniczny. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia ze strony internetowej banku.

d. Przelew Tradycyjny Internetowy. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu na kocie bankowym Sklepu kwoty należnej za całe zamówienie (łącznie z kosztami przesyłki).

e. Przelew Tradycyjny Pocztowy. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu na kocie bankowym Sklepu kwoty należnej za całe zamówienie (łącznie z kosztami przesyłki).

2. W przypadku wybranych towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności lub sposobów dostawy dla złożonego zamówienia, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktu.

3. W celu skutecznej realizacji Zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających jego realizację, wskazanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

4. Przy odbiorze przesyłki z Towarem, Klient powinien sprawdzić stan, kompletność oraz zgodność zawartości z Zamówieniem.

5. Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki w przypadku stwierdzenia: uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności przesyłki, niezgodności zawartości z przedmiotem Zamówienia. W każdym powyższym przypadków Klient powinien sporządzić notatkę ze zdarzenia oraz protokół uszkodzeń w obecności dostawcy przesyłki oraz niezwłocznie powiadomić o zaistniałym fakcie Sprzedawcę.

6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkodowego podpisanego przez Klienta i dostawcę przesyłki.

7. Zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania Towaru przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Za wydanie Towaru uważa się odbiór przesyłki przez Klienta osobiście lub od dostawcy wybranego przez Sprzedawcę.